Порівняння авто та рейтинги

Hyundai Kona Hybrid N Line: характеристики, огляд, витрата пального

Гібридні автомобілі та Toyota були синонімами впродовж понад 20 років, але нарешті й інші австралійські бренди починають розуміти привабливість поєднання електромотора з бензиновим двигуном для економії пального.

Hyundai може запізнитися на вечірку, але іноді важливо не бути першим, а виглядати краще за всіх, і друге покоління Kona безумовно виглядає готовим до вечірки.
Хоча оригінальний маленький позашляховик Kona пропонувався на вибір з бензиновим, турбобензиновим або повністю електричним силовим агрегатом, нова версія додає гібрид для тих, хто готовий зробити півкроку до електричного майбутнього.

Але з такою кількістю варіантів у сегменті – включно з Toyota Corolla Cross і родича C-HR, Nissan Qashqai e-Power, GWM Haval Jolion, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV і Honda HR-V – чи має Hyundai Kona Hybrid 2024 року бути у списку ваших пропозицій?

Скільки коштує гібридний Hyundai Kona?

Друге покоління Kona від Hyundai значно розширилося порівняно з першим поколінням маленького позашляховика, яке з’явилося на ринку в 2017 році.
Тепер Kona пропонується в 13 варіантах із п’ятьма силовими агрегатами. Ціна на Kona 2024 року починається від 32 000 доларів до витрат на дорогу за неназваний базовий клас і доходить до 68 000 доларів за електричний Premium з розширеним діапазоном.

Серед пропонованих силових агрегатів – 2,0-літровий чотирициліндровий двигун із природним всмоктуванням потужністю 110 кВт/180 Нм, 1,6-літровий турбобензиновий двигун потужністю 146 кВт/265 Нм, бензино-електричний гібрид потужністю 104 кВт/265 Нм, а також версія з одним двигуном без викидів в атмосферу потужністю 99 кВт/255 Нм або 150 кВт/255 Нм.
Цього тижня ми тестували Hybrid N Line, ціна якого становить 40 000 доларів, що робить його одним із найдоступніших гібридних позашляховиків.

До стандартної комплектації входять 18-дюймові колеса, система безключового доступу, кнопковий запуск двигуна, автоматичні світлодіодні фари, 12,3-дюймовий інформаційно-розважальний сенсорний екран, камера заднього виду, двозонний клімат-контроль, 4,2-дюймовий дисплей водія, тканинне оздоблення сидінь, а також безліч систем безпеки, таких як автономне екстрене гальмування (AEB), адаптивний круїз-контроль і попередження про перехресний рух ззаду.

Однак, перейшовши на гібридну версію, Kona отримує задню підвіску з багатьма важелями (на відміну від торсіонної балки, використовуваної в бензинових моделях), а також систему віртуального звуку двигуна, рекуперативне гальмування, векторизацію крутного моменту, унікальну центральну консоль, перемикач швидкостей на кермовому колесі і підрульові пелюстки.
Перейшовши в комплектацію Premium, ви отримаєте 12,3-дюймову цифрову панель приладів, задні двері з електроприводом, вбудовану супутникову навігацію, аудіосистему Bose з вісьмома динаміками, шкіряний салон, передні сидіння з електрорегулюванням, підігрів та охолодження передніх сидінь, підігрів керма, внутрішнє освітлення, заднє захисне скло, систему AEB і монітор об’ємного огляду.

Для початку – унікальні 18-дюймові колісні диски та повний боді-кіт N Line, який включає в себе більш агресивний передній та задній бампер, бокові спідниці та заднє крило, яким позаздрить навіть найбільш модифікована Honda Civics.

Щоб завершити зовнішні зміни, бічні дзеркала і задній спойлер отримали глянцевий чорний відтінок, а в салоні на клієнтів чекають сидіння зі шкіри та алькантари, спортивне кермо, легкосплавні педалі та накладки на пороги.

Наш тестовий автомобіль також був пофарбований у жовтий колір Neoteric Yellow, який є безкоштовною опцією для версій N Line.
З точки зору конкурентів, Kona Hybrid N Line може конкурувати за ціною з Toyota Corolla Cross GXL вартістю $40 230, Toyota C-HR GXL вартістю $42 990 та GWM Haval Jolion Ultra вартістю $40 990, причому остання з них пропонується за ціною “drive-away”.

Ви також можете додати до гібридних малих позашляховиків більш дорогі Mitsubishi Eclipse Cross ES PHEV вартістю 47 790 доларів до витрат на дорогу та Nissan Qashqai Ti e-Power вартістю 51 590 доларів – хоча вони використовують різні гібридні установки – і Honda HR-V e:HEV вартістю 47 000 доларів, що продається на виїзді з заводу.
Також врахуйте, що Kona Hybrid N Line вартістю 40 000 доларів до дорожніх витрат також пропонує повністю електричні GWM Ora, MG 4 та BYD Dolphin, хоча це тріо є хетчбеками і мають набагато менший внутрішній простір.

Kona Hybrid справді має чудовий баланс між вартістю, можливостями та практичністю, і якщо N Line здається вам надто кричущою, то базова комплектація коштує $36 000, а преміум-версія – $46 500.
Для тих, хто шукає щось, що виділяється з натовпу, N Line – це те, що треба, особливо враховуючи те, що повноцінний позашляховик N Performance не був підтверджений для цієї моделі нового покоління.

Хюндай Коала Гібрид фото

Наскільки величний гібридний Hyundai Kona?

Для автомобіля, що належить до класу невеликих позашляховиків, Hyundai Kona 2024 року випуску напрочуд місткий і просторий всередині.
При довжині 4385 мм, ширині 1825 мм, висоті 1585 мм і колісній базі 2660 мм новий Kona більший за всіма параметрами – за винятком колісної бази, яка дорівнює – ніж раніше, що трохи наближає його до сегменту середньорозмірних позашляховиків.

У цьому сегменті є ще кілька волоцюг, таких як Nissan Qashqai і Mitsubishi Eclipse Cross, що відкриває можливості для невеликих сімей з одним або навіть двома дітьми вибрати автомобіль цього класу, а не переходити на більші моделі.

Передні сидіння забезпечують достатню підтримку для водіїв і пасажирів усіх форм і розмірів, а вставки з алькантари пропонують матеріал преміум-класу, який особливо приємний на дотик, коли ви одягаєте шорти.

Регулювання сидінь також чудове, а телескопічне рульове колесо значно підвищує ергономічність салону.
Окремо варто відзначити 4,2-дюймовий дисплей водія, який здається набагато більшим, тому що він повністю складається з екрану.
Дорожчі комплектації Premium отримують 12,3-дюймовий повноекранний кластер, що має більшу функціональність, але нехай вас не обманює менший дисплей цього автомобіля – навіть спідометр та індикатор потужності цифрові, що створює відчуття ширшого простору.

Місця для зберігання речей у Kona Hybrid N Line також більш ніж достатньо, в основному завдяки зменшеній центральній консолі з перемикачем швидкостей, перенесеним праворуч від рульового колеса.

Це означає дуже велику центральну зону зберігання з висувними підстаканниками для фіксації кавових горняток, у якій залишається місце для допоміжних дрібниць, як-от дрібні гроші або ключі, навіть за наявності двох латте в підстаканниках.

Під центральною стійкою також міститься місткий майданчик для бездротової зарядки смартфона, виконаний із приємного на дотик матеріалу, щоб ваш останній iPhone не розлетівся салоном при першому ж повороті.

Знову ж таки, ця область також пропонує додаткове місце для зберігання, і мені вдалося помістити гаманець (хоча і стоячи) в ту саму область, що і телефон.
Є також великий пахвовий відсік для зберігання речей, щоб уберегти їх від сторонніх очей, а кишені в дверях досить місткі, щоб вмістити великі пляшки з водою.
Для невеликого позашляховика Kona безумовно не здається мініатюрною з передніх сидінь.

І ззаду все аналогічно: місця для голови, ніг і плечей достатньо для мого зросту (183 см), навіть за моєю водійською спиною.

Середнє сидіння трохи затісне, як і в більшості малих і середніх позашляховиків, але крайні сидіння з лишком справляються зі своїм завданням під час перевезення повнорозмірних дорослих.
За час, проведений в автомобілі, я встановив два автокрісла в крайніх положеннях для своїх двох гремлінів, при цьому дверний отвір і простір в основі сидінь більш ніж відповідали моїм потребам.

Навіть відкидний центральний підлокітник працює за встановлених сидінь, а інші зручності в задній частині салону охоплюють тримачі для пляшок у дверях, вентиляційні отвори і кишені для карт на задньому сидінні, виконані у вигляді сітки.

Однак покупцям слід пам’ятати, що повністю чорний інтер’єр N Line може здатися дещо клаустрофобним з огляду на високу лінію вікон та брак природного освітлення.
Відкрийте багажник Kona Hybrid N Line, і ви побачите 407 літрів об’єму, достатнього для повнорозмірного візочка та інших предметів першої необхідності, як-от сумка для підгузків і продукти.
Складіть роздільні задні сидіння, і об’єм багажника збільшиться до 1241 л, що зробить його більш ніж містким для дитячих велосипедів або плоских меблів.
Він настільки місткий, що майже можна порівняти з багажником, пропонованим однорозмірними Honda ZR-V з об’ємом 380/1312 л та Mazda CX-5, що має об’єм 438/1340 л.

2024 Hyundai Kona Hybrid N Line
Сидіння П’ять
Об’єм завантаження 407L сидіння підняті
1241L сидіння складені
Довжина 4385mm
Ширина 1825mm
Висота 1585mm
Колісна база 2660mm

Кабіна Hyundai Kona Hybrid

Чи є в Hyundai Kona Hybrid функції Apple CarPlay та Android Auto?

Усі версії Hyundai Kona 2024 року оснащуються функціями Apple CarPlay та Android Auto, які виводяться на 12,3-дюймовий сенсорний екран інформаційно-розважальної системи. У базовій комплектації Apple CarPlay і Android Auto працюють без дротів, а в комплектації Premium і вище доведеться підключати кабель.

Трохи дивно, що автомобіль початкового рівня має більш преміальну функцію, але за час використання бездротової Android Auto в цьому автомобілі я виявив, що з’єднання міцне і не розривається та не вимагає повторного підключення, як в інших моделях.

Незалежно від цього, Android Auto працює плавно і без проблем у Hyundai Kona Hybrid N Line 2024 року завдяки великому екрану та швидкому сенсорному керуванню.

Крім дзеркального відображення смартфона, інформаційно-розважальна система Kona також пропонує цифрове радіо і потокове аудіо через Bluetooth, а у варіантах Premium – супутникову навігацію з оновленням дорожньої обстановки.

Всі “Кони” також оснащені технологією підключеного автомобіля Bluelink від Hyundai, що дає змогу власникам отримувати доступ до таких даних, як тиск у шинах, дальність поїздки, стан відчинення/зачинення дверцят і вікон через додаток для смартфона.

Однак однією з найзручніших функцій є надсилання даних про пункт призначення з телефону в автомобіль, що позбавляє від необхідності сидіти на водійському сидінні кілька хвилин, чекати завантаження системи та вводити довгу адресу на сенсорному екрані інформаційно-розважальної системи.

Чи є Hyundai Kona Hybrid безпечним автомобілем?

Друге покоління Hyundai Kona отримало чотиризірковий рейтинг безпеки ANCAP під час випробувань у 2023 році. І хоча цей показник не дотягує до максимальних п’яти зірок, це не означає, що Kona – небезпечний автомобіль.

Пройшовши випробування за більш суворими стандартами 2023 року, які тепер включають в себе тестування систем AEB і підтримки смуги руху для виявлення мотоциклів, системи AEB для запобігання лобовому зіткненню і перетину перехресть, виявлення присутності дітей, занурення автомобіля у воду, а також підвищену увагу до захисту пішоходів і велосипедистів, Kona 2024 року – поки що єдиний автомобіль у своєму класі, який пройшов нові випробування.

Corolla Cross від Toyota і Niro від Kia отримали п’ять зірок за стандартами 2022 року, а Nissan Qashqai досяг п’ятизіркового результату в 2021 році. Eclipse Cross від Mitsubishi отримав п’ять зірок у 2017 році, але цей рейтинг закінчується наприкінці 2023 року.

Проте, Kona показав хороші результати в тестах на захист дорослих і дітей, набравши 80 і 84 відсотки відповідно. Іспит на захист вразливих учасників дорожнього руху показав середні 64 відсотки, а в категорії “Допомога в забезпеченні безпеки” було отримано найнижчий результат – 62 відсотки.

Однак не варто забувати, що ці тести відрізняються від тих, яким піддавалися моделі-конкуренти, і невідомо, наскільки добре нова Kona показала б себе в старіших стандартах.

Якими технологіями безпеки оснащений Hyundai Kona Hybrid?

Незважаючи на чотиризіркову оцінку ANCAP, Kona 2024 оснащується довгим списком обладнання для активної та пасивної безпеки.

До стандартної комплектації входять передні та задні датчики паркування, автономне екстрене гальмування (AEB) з функцією виявлення пішоходів, велосипедистів і мотоциклів, підтримка під час перетину перехресть, адаптивний круїз-контроль, допомога під час руху смугою, допомога під час руху по смузі, моніторинг сліпих зон, попередження про перетин дороги позаду, розпізнавання дорожніх знаків, монітор уваги водія, автоматичне дальнє світло та монітор тиску в шинах.

По всьому салону також розташовані сім подушок безпеки, хоча наголошується, що другий ряд не має бічної, що захищає груди.

У комплектації Premium додається камера сліпих зон, задня система AEB, камера кругового огляду та можливість дистанційного паркування.

За час, проведений в автомобілі, найбільш нав’язливими і дратівливими мені здалися системи попередження про увагу водія та обмеження швидкості.

Перша буде пищати і гудіти, щойно ви відволічетеся від дороги, можливо, щоб перевірити бічні дзеркала або оглянути голову, а друга спрацює, щойно вирішить, що ви перевищуєте швидкість.

Я розумію, що дехто з вас скаже: “Просто не перевищуйте швидкість”, але система розпізнавання дорожніх знаків може неточно зчитувати австралійські дорожні знаки, і щоразу, коли ви будете проїжджати шкільну зону в неробочий час, вона думатиме, що обмеження на цій дорозі становить 40 км/год.

На щастя, обидві ці системи можна вимкнути, занурившись в інформаційно-розважальне меню, і під час перезапуску автомобіля вони за замовчуванням будуть увімкнені.

Автономне екстрене гальмування (AEB) Так Включає виявлення велосипедистів, мотоциклістів і пішоходів
Адаптивний круїз-контроль Так Включає функцію зупинки та руху
Попередження про сліпі зони Так Тільки сповіщення, моніторинг доступний для преміум-класів
Попередження про перехресний рух ззаду Так Функції оповіщення та допомоги
Асистент на дорозі Так Попередження про з’їзд зі смуги, допомога в утриманні в смузі
Розпізнавання дорожніх знаків Так Включає систему допомоги при обмеженні швидкості
До уваги водія Попередження Так Включає попередження про від’їзд транспортного засобу та попередження про випередження
Камери та датчики Так Передні та задні датчики, камера заднього виду

Скільки коштує експлуатація Hyundai Kona Hybrid?

Як і всі нові моделі Hyundai, Kona Hybrid N Line постачається з п’ятирічною/необмеженою за кілометражем гарантією, що відповідає галузевому стандарту, пропонованому також Toyota, Mazda, Ford та іншими компаніями.

Однак вона поступається семирічній/необмеженій за кілометражем гарантії Kia, а також 10-річній умовній гарантії Mitsubishi.
Періодичність обслуговування Kona – кожні 12 місяців або 15 000 км, залежно від того, що настане раніше.

Довічна ціна сервісного плану Hyundai означає, що покупці мають повну інформацію про передбачувану вартість кожного обслуговування – за винятком витратних матеріалів, таких як склоочисники, шини та акумулятори, звісно.

Перші п’ять послуг обійдуться покупцям у $399, $579, $399, $579 і $579 відповідно, що загалом становитиме $2535 за перші п’ять років або 75 000 км пробігу.

Таким чином, обслуговування Kona Hybrid протягом п’яти років обходиться значно дорожче, ніж Honda HR-V ($995) і Toyota C-HR ($1000) – також гібридних моделей.

А страхування Kona Hybrid N Line обійдеться вам у $1514 на рік на підставі порівняльної оцінки для 35-річного чоловіка, який мешкає в Чатсвуді, Новий Південний Уельс. Оцінка вартості страхування може варіюватися залежно від вашого місця розташування, історії водіння та особистих обставин.
Це робить його більш доступним, ніж Honda HR-V ($2280) і Toyota Corolla Cross ($1920).

Чи є Hyundai Kona Hybrid економічним?

Як гібрид, Hyundai Kona перевершує всіх за паливною економічністю, про що свідчить заявлена витрата 3,9 літра на 100 кілометрів. Однак результати тестів і реальне використання зазвичай сильно різняться.

Але не в цьому випадку, оскільки за тиждень експлуатації автомобіля в поєднанні з їздою містом і автострадами я отримав вельми пристойний показник 4,4 л/100 км.
Ефективність можна було б ще покращити, використовуючи передачу “B” та режим Eco, але й так реальний показник у 4,4 л/100 км робить Hyundai Kona Hybrid дуже економним автомобілем, що не поступається таким моделям, як Toyota C-HR та Honda HR-V.

Паливний бак об’ємом 38 літрів означає, що теоретичний запас ходу Hyundai Kona Hybrid N Line становить 974 км, але при використанні мого середнього показника ця цифра скорочується до 867 км.
Крім того, Kona Hybrid працює на бензині 91RON, а це означає, що витрати на заправку будуть мізерними.

Паливна ефективність 2024 Hyundai Kona Hybrid N Line
Недоліки пального. (заявлено) 3.9L/100км
Недоліки пального. (на тесті) 4.4L/100км
Тип палива 91-октанове число неетилованого бензину
Об’єм паливного бака 38L

Який Hyundai Kona Hybrid у керуванні?

Ще до того, як ви сядете в Kona Hybrid N Line, різкий стайлінг уже змусить вас покататися.

З агресивним обвісом, гострими кутами і гранями Kona виглядає так, ніби керувати нею – одне задоволення, але варто сісти за кермо, і все виявиться зовсім по-іншому.
Будучи гібридом, Hyundai Kona націлений на ефективне і комфортне водіння, тож, на щастя, бензино-електрична система виявилася на висоті.

Незважаючи на схожу послідовно-паралельну схему, яку Toyota впроваджувала протягом десятиліть, Hyundai Kona Hybrid відчувається більш витонченим і тихим, ніж його іменитий конкурент.
Навіть коли бензиновий двигун вмикається для підтримки руху, шум двигуна практично не порушує атмосферу в салоні.

Насправді, мало що може підказати вам, що двигун працює, немає помітних ривків або поштовхів у подачі потужності – тільки лічильник обертів піднімається і легкий гул дає вам знати, що двигун ожив.

А коли система працює лише на електриці для підтримання плавності ходу, відчуття від кермування тихі, комфортні та – насмілюся сказати – преміальні.
За сукупної потужності 104 кВт/265 Нм Kona Hybrid, звісно, не швидкий і навіть не дуже прудкий з місця, але його потужності цілком достатньо, щоб пересуватися міськими вулицями без відчуття нестачі потужності.

Однак розгін до швидкості автостради може зайняти деякий час, а для того, щоб вклинитися в потік, що повільно рухається на тризначних швидкостях, потрібно більше місця, ніж потрібно для електромобіля.

Однак шестиступінчаста автоматична коробка передач з двома зчепленнями чудова, вона плавно і без проблем перемикається вгору і вниз і не страждає від звичайних для DCT недоліків – кренів на низьких оборотах і ривків при старті на підйомі.

Що стосується рульового управління, то Kona Hybrid пропонує достатньо зворотного зв’язку і відчуттів, щоб відчувати себе весело, але при цьому не сильно відхиляється в бік, щоб залишатися керованим у місті.

Також пропонується кілька режимів руху: Normal, Sport та Eco, які відповідним чином налаштовують реакцію дросельної заслінки та керованість.
Спортивний режим не зовсім відповідає можливостям автомобіля, навіть якщо версія N Line оснащена складнішою незалежною багатоважільною задньою підвіскою, і я зупинився на режимі Normal для досягнення найкращого балансу залученості та комфорту.

До речі, про підвіску: Kona Hybrid відмінно справляється з нерівностями і колійністю вулиць Мельбурна, залишаючи пасажирів задоволеними і затишними всередині, чому також сприяють товсті боковини 18-дюймових коліс.

Загалом, враження від водіння Kona Hybrid N Line чудові – він комфортний, ефективний і доволі веселий для економічного невеликого позашляховика – якщо, звісно, ви не очікуєте, що динаміка відповідатиме спортивному екстер’єру.

Ключові деталі 2024 Hyundai Kona Hybrid N Line
Двигун 1,6-літровий чотирициліндровий гібрид
Потужність 77 кВт при 5700 об/хв бензин
32 кВт електричний
104кВт комбінований
Обертовий момент 144 Нм при 4000 об/хв бензин
170 Нм електричний
265 Нм комбінований
Тип приводу Передній привід
Трансмісія 6-ступінчастий автомат з подвійним зчепленням
Співвідношення потужності до ваги 68.2kW/t
Вага (поребрик) 1525кг
Тип запасної шини Економія місця
Корисне навантаження 425кг
Рейтинг буксирування 1300 кг з гальмуванням
600 кг без гальм
Поворотне коло 10.6m

Чи може Hyundai Kona буксирувати?

Hyundai Kona Hybrid має буксирувальну спроможність 1300 кг з гальмом і 600 кг без гальма, а максимальна вага буксирувальної кулі становить 130 кг.
Хоча це означає, що Kona технічно може буксирувати, буксирування причепа суперечить її ефективним намірам і мізерній (за буксирувальними стандартами) потужності у 265 Нм.
Я уявляю, що буксирування чогось великого на Kona Hybrid буде складним завданням, але це можливо.

Власникам також слід пам’ятати про вантажопідйомність у 425 кг, якої має бути більш ніж достатньо для чотирьох дорослих середнього зросту або сім’ї.

Чи варто купувати Hyundai Kona Hybrid?

В Toyota нарешті з’явилася конкуренція в сегменті бензиново-електричних гібридів, і Hyundai Kona – гідний суперник.
Поєднання корисної практичності та економічного силового агрегату дозволяє рекомендувати Kona Hybrid тим, хто хоче з комфортом дістатися з пункту А в пункт Б.
Стиль може бути різним, а жовтий колір екстер’єру робить його схожим на дитя Робокопа і тенісного м’яча, але Hyundai Kona Hybrid – це безперечно переможець.

Для тих, хто хоче трохи приглушити зовнішній вигляд, можливо, варто обрати комплектацію N Line, яка однаково дасть змогу собі багато фруктів без непотрібних спортивних аксесуарів, або ж витратити зекономлені гроші на комплектацію Premium з приємнішим обладнанням.

Василь

Експерт у сфері автомобільної журналістики. Для написання статей використовуються різні авторитетні онлайн джерела інтернету.

Схожі статті

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Back to top button