Порівняння авто та рейтинги

Hyundai Sonata Hybrid 2.4 AT: характеристики, виробник, витрата палива, плюси та мінуси

Двигун
Двигун 2.4 MPi Hybrid
Тип двигуна Гібрид
Тип палива Бензин
Об’єм двигуна, куб.см 2359
Розташування циліндрів Рядне
Кількість циліндрів 4
Кількість клапанів 16
Ступінь стиснення 13.0:1
Потужність, к.с. 199
Оберти макс. потужності, об./хв. 5500
Обертовий момент, Нм 319
Обороти макс. моменту, об./хв. 1000-2500
EV-режим
Кількість електромоторів 1
Потужність електромотора, к.с. 47
Обороти макс. потужності електромотора, об/хв 1630-3000
Крутний момент електромотора, Нм 205
Оберти макс. моменту електромотора, об/хв 0-1630
Потужність ДВЗ, к.с. 159
Обороти макс. потужності ДВЗ, об./хв. 5500
Крутний момент ДВЗ, Нм 209
Обороти макс. моменту ДВЗ, об./хв. 4500
Динаміка і витрата
Максимальна швидкість, км/год. 195
Час розгону (0-100 км/год), с 8.9
Витрата палива (міський цикл), л. на 100 км 6.7
Витрата палива (заміський цикл), л. на 100 км 5.8
Витрата палива (змішаний цикл), л. на 100 км 6.3
Габарити
Кількість місць 5
Довжина, мм 4821
Ширина, мм 1834
Висота, мм 1466
Колісна база, мм 2794
Колія передніх коліс, мм 1598
Колія задніх коліс, мм 1598
Споряджена маса, кг 1568
Об’єм паливного бака, л 65
Коробка і привід
Коробка передач 6-АКП
Автоматична КПП Да
Тип коробки передач Автомат
К-ть передач 6
Фірма КПП Hyundai
Привод Передній
Гальмівна система
Передні гальма Дискові
Задні гальма Дискові
Колеса
Діаметр дисків 16
Тип дисків Легкосплавні
Шини 205/65/R16

Hyundai Sonata Hybrid 2.4 AT фото

Огляд Hyundai Sonata Hybrid 2.4 AT

Популярна марка автомобілів, особливо в центрально-східній частині України, – це Hyundai Sonata. Її попит високий як серед звичайних автовласників, так і в таксі. Найчастіше ці автомобілі потрапляють на українські дороги з американських аукціонів, їх випуск розпочався в березні 2010 року.

В автосервісі Master Service Electro ми часто зустрічаємо Hyundai Sonata з типовими проблемами, такими як проблеми з батареєю, 12-вольтовим акумулятором, системою ABS і мотор-генератором (МГ2). Однак, провівши своєчасну діагностику або регулярне обслуговування, ми можемо уникнути цих проблем. Давайте розглянемо проблемні моменти, поломки, які зустрічаються найчастіше.

Аварійна відмова високовольтного запобіжника в Hyundai Sonata Hybrid

Це поширена несправність, і поки що майстри не можуть дати точну відповідь на питання про причини виходу з ладу високовольтного запобіжника. Існує гіпотеза, пов’язана з особливостями цієї марки, такими як повітряне охолодження батареї. В електричному джерелі живлення утворюється конденсат через відмінності температур і вологості повітря в салоні автомобіля.

Високовольтний запобіжник ВВБ має форму циліндра і наповнений кварцовим піском, необхідним для придушення плазмової дуги, що виникає під час короткого замикання в ланцюзі батареї. Незважаючи на умовну герметичність, запобіжник схильний до температурних перепадів, які можуть викликати мікротріщини в корпусі, що призводять до потрапляння вологи кварцовим піском.

Це призводить до окислення мідних контактів усередині запобіжника і корозії металу, що зменшує переріз провідника і підвищує його опір. Під навантаженням струм збільшується, і місця з корозією перегріваються, що призводить до перегорання провідника запобіжника.

Наслідки виходу з ладу високовольтного запобіжника вкрай неприємні: автомобіль зупиняється. Зазвичай сценарій розвитку подій такий: евакуація → звернення до спеціалізованого сервісу → заміна запобіжника кваліфікованими фахівцями.

Щоб запобігти подібним ситуаціям, необхідно регулярно замінювати запобіжник. Цю роботу слід виконувати тільки в спеціалізованому сервісі, оскільки це стосується високовольтної системи, і не кожен механік має необхідну кваліфікацію для роботи з високовольтними батареями.

Важливо відзначити, що в сервісній документації по Sonata Hybrid немає інформації про цю проблему або про рекомендовані терміни заміни запобіжника. У разі виходу з ладу запобіжника рекомендується замінити його на новий, оскільки використання вживаного екземпляра може призвести до аналогічної несправності в самий невідповідний момент, що спричинить повторне звернення до сервісу.

Автоматична розрядка високовольтної батареї в Hyundai Sonata Hybrid

Ще одна поширена проблема, за якої високовольтна батарея гібрида розряджається до нуля, що призводить до неможливості запустити мотор-генератор електродвигуна. Це може відбуватися як під час руху, так і після тривалої стоянки.

Фахівці виділяють такі потенційні причини:

  • Несправність МГ1.
  • Несправність ДВЗ.
  • Тривале зберігання або транспортування автомобіля без запуску ДВЗ.
  • Несправність плати BMS.

Рішення: Виробник рекомендує повністю замінити високовольтну батарею, якщо вона повністю розрядилася. Для українських власників автомобілів це може бути викликом.

Помилка МГ2: проблеми з електродвигуном

Іноді виникають несправності, пов’язані з помилкою електродвигуна мотор-генератора (МГ2). У таких ситуаціях потрібно провести калібрування резольвера (датчика положення ротора електродвигуна).

Подробиці про експлуатацію гібридних автомобілів можна знайти в статті “ТОП 8 порушень в експлуатації гібридних автомобілів”.

Пробій високовольтної ізоляції у мотор-генератора Sonata Hybrid

Мотор-генератор Sonata Hybrid знаходиться всередині коробки і омивається трансмісійним маслом. Якщо масло низької якості або в нього потрапила вода, то, ймовірно, виникне помилка “Пробій високовольтної ізоляції”.

Ознаки поломки: Sonata Hybrid не запускається, на приладовій панелі з’являється сигнал про пробій у високовольтній ізоляції.

Рішення: необхідно видалити мотор-генератор і усунути наслідки несправності, включно з видаленням корозії, зносу і, в деяких випадках, вологи.

Швидкий знос 12В акумулятора

Це поширена проблема для всіх власників Sonata Hybrid і KIA Optima – ігнорування регулярної заміни 12В акумулятора.

Часто зустрічається сценарій: водій зупиняє автомобіль, вимикає запалювання і виходить з машини. У цей момент контактори високовольтної батареї відключаються, але музика або світлова сигналізація продовжують працювати в машині. Потім водій відкриває багажник і йде, залишивши автомобіль без нагляду. Навіть така коротка ситуація може призвести до того, що гібрид більше не запуститься.

Рішення: регулярно міняти акумулятор або постійно використовувати запуск від іншого автомобіля.

Несправність у блоці ABS або гальмівному пристрої Brake Booster

Проблема з гальмівним пристроєм Brake Booster є ще однією поширеною несправністю у Sonata Hybrid. Ознаки цієї проблеми можуть бути виявлені за помилками на приладовій панелі: виникнення помилок курсової стійкості, ABS або рульової рейки. Багато водіїв продовжують їздити з цією проблемою багато років, оскільки сигнал про несправність зникає після перезапуску автомобіля.

Що можна зробити: думки фахівців від Service Electro різняться:

  • В одному випадку може виявитися ефективною заміна інвертора, в якому встановлено DC/DC перетворювач. Він, своєю чергою, забезпечує живлення гальмівного пристрою.
  • В інших випадках може знадобитися заміна гальмівного пристрою Brake Booster разом із блоком ABS.
  • Іноді достатньо замінити сам блок ABS.

В будь-якому зі сценаріїв необхідна попередня діагностика й ухвалення рішення, що відповідає потребам клієнта.

Василь

Експерт у сфері автомобільної журналістики. Для написання статей використовуються різні авторитетні онлайн джерела інтернету.

Схожі статті

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Back to top button