Порівняння авто та рейтинги

Сама дешева машина в світі: Топ-10

Як і у випадку з найдорожчими та розкішними автомобілями, ціни на найдешевші машини у світі вас теж здивують. Тільки приємно. Недорогі автомобілі створювалися з прицілом на зовсім іншого покупця, тому вийшли максимально доступними. Навіть найдешевша модель на українському ринку – “Ланос” – в порівнянні з ними буде справжньою розкішшю. Мінімальну комплектацію вітчизняного бестселера сьогодні можна купити 4000 – 5000 доларів!

Найдешевша машина у світі – індійська Tata Nano – коштувала свого часу 3500 доларів. Зараз ця модель не виробляється, але є інші альтернативні варіанти. Про них і розповімо у рейтингу.

Tata Tiago

Tata Tiago

Відкриває наш топ-10 найдешевших машин у світі автомобіль від тієї ж індійської компанії Tata – хетчбек Tiago. По суті, він замінив пішов з конвеєра Tata Nano, але став виглядати набагато солідніше.

Tiago комплектується бензиновим двигуном 1,2 л на 86 к. с. Коробок передач дві – п’ятиступінчаста механіка та «робот». У базовій комплектації вже є дві подушки безпеки, АБС та задній парктронік.

Ціни на авто починаються з позначки 7 000 доларів. Раніше за ці гроші можна було купити два Tata Nano.

Maruti Suzuki Eeco

Maruti Suzuki Eeco

Бюджетний індійський мінівен позиціонується як простий та доступний автомобіль для сім’ї. Завдяки високому даху та вдалому компонування салон вміщує п’ять чи сім осіб. Плюс автомобіль пропонує широкі можливості трансформації салону.

На вибір покупцям пропонують два типи двигунів: звичайний бензиновий та працюючий на стислому природному газі. Обидва дуже економічні. Бензиновий витрачатиме близько 6 л на 100 км, а газовий – 4,7 л.

Найдоступніший Eeco коштує 6 000 доларів.

Chery QQ Ice Cream

Chery QQ Ice Cream

Українським покупцям знайомий Chery QQ першого покоління. Той компактний автомобільчик копіював Daewoo Matiz і коштував дешево.

Нещодавно в Китаї представили Chery QQ третього покоління. Тепер це електромобіль, який отримав приставку Ice Cream («Морозиво») до назви.

Автомобіль довжиною лише 2,98 м вміщує чотирьох пасажирів, але багажник фактично відсутній. Потужність електромотора лише 27 к. с., а заявлений пробіг на одній зарядці (з найємнішим акумулятором) не перевищує 170 км.

Ціни починаються з позначки 5 900 доларів.

Renault Kwid

Renault Kwid

Бюджетний хетчбек від Renault нагадує знайомий українцям Sandero Stepway. Він має позашляховий вигляд, накладки з нефарбованого пластику на арках і цілком серйозний дорожній просвіт – 184 мм.

Для бюджетного автомобіля Kwid обладнано непогано. У списку опцій є сучасна мультимедійна система, цифрова панель приладів та камера заднього виду. Двигун об’ємом 0,8 л (54 к. с.) поєднується тільки з механікою, для двигуна 1,0 л (68 к. с.) доступний ще й “робот”.

В Індії найдоступніший Kwid коштує 5 800 доларів.

Lingbao Coco

Lingbao Coco

Цей китайський електромобіль вийшов компактним: ширина ледве перевищує 1,5 м, а коліщатка – всього 13 дюймів. Але, незважаючи на скромні розміри (колісна база всього 2,3 м), Lingbao Coco має п’ятидверний кузов і чотиримісний салон і залишає трохи місця для багажу.

Електродвигун видає 41 к. с. Заявлений пробіг на одній зарядці складає 120 чи 220 км (залежно від модифікації).

Базова машина за опціями буде практично «порожньою», але й ціна дуже приваблива – 5300 доларів.

Maruti Suzuki Alto

Maruti Suzuki Alto

Компактний хетчбек Alto – один з автомобілів, що найбільше продаються в Індії. Він має невигадливий дизайн, компактні габарити, п’ятимісний салон і просте оснащення.

Покупцям доступно цілих вісім комплектацій на вибір. Є модифікації з двигуном, який працює на стислому природному газі (метані).

Бензиновий двигун об’ємом 0,8 л розвиває 48 к. с. Коробка передач у будь-якому випадку – п’ятиступінчаста механічна, автомат не передбачений у принципі. Зате в базі вже є подушка безпеки, АБС і задній парктронік.

Найпростіша комплектація Alto коштує 5200 доларів.

Maruti Suzuki S-presso

Maruti Suzuki S-presso

Ще одна модель Suzuki для індійського ринку – кросовер S-presso. У нього симпатичний квадратний дизайн, накладки з нефарбованого пластику по периметру, короткі звиси і дорожній просвіт в 180 мм. Привід для всіх комплектацій виключно передній.

Салон кросовера вміщує п’ятьох людей. На відміну від хетчбека Alto, S-presso має таку «розкішну» опцію, як роботизована коробка передач. Бензиновий двигун розвиває 68 к. с., є модифікації на метані.

Ціни на індійський кросовер починаються з позначки 5 100 доларів.

Wuling Mini EV

Wuling Mini EV

Компактний тридверний хетчбек від компанії Wuling здійснив справжнісіньку революцію на автомобільному ринку Китаю. Він був представлений в 2020 році і вже через рік став електромобілем, що найбільше продається в Китаї, з великим відривом обігнавши Tesla і всі інші моделі від відомих автовиробників. Дизайн Mini EV навіть скопіював Chery, представивши модель QQ Ice Cream.

Автомобіль здатний вмістити чотирьох людей, і це при колісній базі всього в 1,94 м. У салоні немає навіть бардачка, але місце для кондиціонера та радіо з USB знайшлося.

Електромотор видає лише 27 к. с., і швидше за 100 км/год розігнатися на автомобілі не вийде. Запас ходу заявлений на рівні 120-170 км. залежно від ємності батареї.

Однією з головних переваг Mini EV є низька ціна. Базова версія коштує 4800 доларів.

Letin Mengo

Letin Mengo

Ще один китайський електромобіль у нашому рейтингу. На відміну від надпопулярного Wuling Mini EV кузов у ​​Letin Mengo п’ятидверний. Оснащення теж цілком «доросле». У списку опцій є дев’ятидюймовий дисплей, камера заднього виду і навіть система моніторингу сліпих зон.

Mengo пропонує кілька варіантів двигунів та батарей на вибір. У базовій комплектації потужність складає 34 к. с., а запас ходу – 130 км. З більш ємною батареєю заявлений пробіг зростає до 300 км, але в будь-якому разі такий автомобіль розрахований насамперед для міста.

Ціна найпростішої комплектації приємно дивує – всього 4400 доларів.

Bajaj Qute (RE60)

Bajaj Qute RE60

Bajaj Qute – найдешевший автомобіль у світі. У себе на батьківщині, в Індії, він коштує 3400 доларів. У перерахунку на гривні це 136 тисяч.

Компанія, що випустила цю модель, займається переважно мотоциклами, і формально Qute навіть не зовсім автомобіль. Деякий час він офіційно продавався в Росії і був сертифікований як квадроцикл категорії L7, але надто висока ціна не дозволила йому конкурувати з повноцінними автомобілями, і продаж припинився.

Незвичайного у Bajaj Qute багато: двигун розвиває 13 л. с., ширина становить 1 312 мм, а важить він всього лише 399 кг!

Звичних автомобільних опцій у Qute теж не знайти. Жодного кондиціонера, електропакета тощо. Навіть звичайні шибки і замки в дверях вважалися як опції.

Василь

Експерт у сфері автомобільної журналістики. Для написання статей використовуються різні авторитетні онлайн джерела інтернету.

Схожі статті

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Back to top button